نانوسیل دان و هوا ®

موجود

توضیحات

تركيب:
پراكسيد هيدروژن
نیترات نقره

مكانيسم اثر:
نانوسيل دان و هوا يك ضد عفوني كننده بسيار قوي برای ضدعفونی خوراک مصرفی دام و طیور و همچنین هوا مي باشد كه درتركيب آن پراكسيد هيدروژن بعنوان يك اكسيد كننده بر روي تمامي ميكروارگانيسم ها ( ويروسها، باكتريها، قارچها ، تك ياخته ها و … ) موثر بوده و در دزهاي پيشنهادي باعث از بين رفتن آنها مي گردد. نانوسیل دان و هوا هیچ گونه خطر مسمومیت و عوارض جانبی برای کارگران مزرعه و دام و طیور پرورشی ندارد. همچنین فرمولاسیون مناسب آن برای ضدعفونی هوای استنشاقی علاوه بر پاکسازی هوا مانع از اثر سوء بر سیستم تنفسی انسان، دام و طیور می گردد. نانوسیل دان و هوا پایداری زیادی در خوراک با pH های مختلف و در دماهای متفاوت دارد و فاقد هرگونه اثر سوء بر روی کیفیت خوراک بوده و هیچ عارضه ای برای طیور ندارد. نانوسیل بر روی انواع باکتریهای موجود در خوراک از جمله سالمونلا موثر بوده و بر روی انواع قارچهای موجود در خوراک از جمله آسپرژیلوس نیز موثر است.

 

 

موارد احتیاط:
در هنگام كار با نانوسيل غليظ حتماً از دستكش استفاده شود و در صورت تماس با پوست بلافاصله با مقادير فراوان آب شستشو نمائيد.
در صورتيكه محلول نانوسيل غلیظ به صورت اتفاقي خورده شود بايد مقادير فراوان آب ولرم به شخص خورانده شود و ضمن عدم تحريك شخص به استفراغ به سرعت به پزشك مراجعه گردد.
ظرف را در حالت عمودي قرار دهيد.
دور از دسترس کودکان نگهداري شود.

شرايط نگهداري:
در جاي خنك (كمتر از 20 درجه سانتیگراد) و دور از مواد قابل احتراق نگهداري نمائيد.

بسته بندي:
ظروف 1 و 5 ليتری پلی اتيلنی (HDPE)

تولید کننده: کیمیا فام

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
نانوسیل دان و هوا ®
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران